středa 6. července 2016

Matné rtěnky Milani Cosmetics

Zdravím Vás všechny! 
Dnes je moc hezký slunečný den. Jakoby to letní počasí vybízelo přímo k tomu, nosit výraznější, odvážnější barvy. Nemyslíte? Právě v létě se mi moc líbí výrazné rty. A taky není moc praktické být v těchto parných dnech výrazně nalíčená tlustou vrstvou make-upu, nebo očních stínů. Proto alespoň já volím lehký make-up pro sjednocení pleti, voděodolnou řasenku, lehce bronzeru a výrazné rty. Rtěnky, které v dnešním článku uvidíte splňují nejen to, že mají krásné pigmentované barvy, ale i skvělou výdrž, texturu a hlavně....jsou matné! Nečekaně:) Značka Milani je vyhlášená, tím, že se v rnkách opravdu vyzná. A já je musela vyzkoušet!
 Na jejich e-shopu (ZDE) naleznete tyto rtěnky jak v matném tak i v klasickém provedení. Nyní nabízí v matném provedení 11 odstínů. Cena za jednu je 139 Kč a výběr barev je moc hezký. Od nude odstínů, po růžové, korálové, rudé a vamp barvy. Vybere si každá z Vás! Rtěnky mají také navíc krásné obaly, které se mě osobně líbí moc! Jsou ve zlatém provedení a nepůsobí na mě laciným dojmem. Také obsahují výtažek ze semínek révy vinné z Itálie, který zvláčňuje a nevysušuje rty. 
O značce se nebudu nijak dál rozepisovat, protože jsem se o ní více zmiňovala v článku prvním, který patřil matným barvám Amore Matte (článek naleznete ZDE). Určitě doporučuji si přečíst i o těchto matných barvách na rty od Milani, protože jsou taky skvělé a moc je doporučuji vyzkoušet:)



Tak to už jsou ony, moje krásky! 
60 Matte Innocence-nude odstín, je moc krásný, využitelný hlavně k dramatickému líčení očí, kde nechcete mít i výrazné rty, nebo k nahému nude líčení. Na mých rtech bohužel zanechává fleky.
63 Matte Diva-výrazná a zářivá hot pink barva. Řekla bych spíš až neonově toxická:D Vhodná určitě k tomuhle ročnímu období. Navíc letošní léto frčí neonové barvy! Spíš pro odvážlivce a pokud nemáte dokonalý peeling rtů jemně na nich flekatí.
64 Matte Orchid-moje zamilovaná fuchsiová barva. Myslím, že musí slušet všem studeným typům. Výborný odstín na léto a jaro. Odstín je nádherný a jsem z něj vážně nadšená! Oproti Matte Diva barva krásně na rtech kryje a nezvýrazňuje všechny nedokonalosti.
68 Matte Iconic-univerzální červená barva. Univerzální tedy nezní moc sexy:D Ale, po nanesení téhle červené barvy na rty, rozhodně sexy budete! Další z mých oblíbenkyň! 
71 Matte Flirty- tmavá malinová barva, ve mě evokuje zase podzim a taky ji určitě na podzim nosit budu. Vždycky jsem si přála krásnou, podzimní, fialovou barvu, ale nikdy jsem nenarazila na tu pravou. A tahle to rozhodně je! Navíc jsem si ji vybrala čistě náhodou:)


60 Matte Innocence, 64 Matte Orchid, 68 Matte Iconic
71 Matte Flirty, 63 Matte Diva

No nejsou nádherné! Jednou je budu mít všechny!

Jak už jsem psala obaly se mi velmi líbí. Skvělý je barevný proužek, který jasně značí odstín rtěnky, bez zbytečného hledání mezi odstíny. Je pro mě přímo radostí mít takovou rtěnku v kabelce:) 
Vůně je příjemná, lehce nasládlá, taková bonbonková. 
Co se týče pigmentace, tak ta je úplně úžasná. Stačí jen jedna vrstva rtěnky! Doporučuji před aplikací provést peeling rtů, protože by nanesení matné rtěnky mohlo zvýraznit nějaké ty nedokonalosti rtů jako třeba šupinky suché kůže.
 Textura je velmi krémová, lehká a pocit na rtech je hrozně příjemný. Vůbec nemáte pocit nějaké tíhy nebo lepivosti. Rtěnky jsou na rtech jako peříčko!
Dle mých zkušeností nedochází ani k znatelnému vysušování rtů. Ten pocit na rtech po aplikaci je opravdu lehoučký. Rtěnka se nerozpíjí ani nerozmazává. Je to prostě hodně muziky za málo peněz! 


60 Matte Innocence
63 Matte Diva
64 Matte Orchid
68 Matte Iconic
71 Matte Flirty


Hodnocení:
+cena
+pigmentace
+obal
+výběr odstínů
+nevysušují rty
+výdrž
+lehký pocit na rtech
+nestahují rty

-některé odstíny mě osobně nesedí a zanechávají mi na rtech fleky (je nutný peeling)
-dostupnost na e-shopu   

Doufám, že se Vám článek líbil! Pokud vlastníte nějakou rtěnku od Milani napiště do komentáře jak Vám vyhovuje:)
Mějte se krásně:)
Barbora  

11 komentářů:

  1. Odstín 60 a 71 se mi líbí:-) od Milani pár rtěnek mám a jsem celkem spokojená:-) teď jsem si oblíbila matné lesky od Jordana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lesky neznám. Zatim!😀 Ale miluju matne rtenky od Jordana! Ty jsou uplne bozi! Jake mas rada odstiny?

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. To ano! Hlavně celková ta kvalita za ty peníze ktere stoji je skvela😍

      Vymazat
  4. Krásne sú a podľa recenzie sú aj super. Takže chcem minimálne tri a medzi nimi aj odtieň 71 Flirty :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou super! Urcite bez do nich :) tem rtenkam neni co vytknout. Snad jen to ze me osobne nektere odstiny delaji fleky na rtech, ale to se da lehce vyresit peelingem. A ja mam velmi vysusene rty. Matte Flirty je krasny podzimni odstin. Ten bude sluset kazdemu typu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Odstíny jsou krásné! Plánuji si nějaké kousky od Milani taky pořídit.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano moc. Jak pisu kdybych mohla tak chci vsechny😀 Ale ja tolik rtenek nemuzu nikdy unosit😬 Ty posledni tri odstiny moc moc doporucuji😍

      Vymazat
  7. Matné rtěnky Milani mám dvě a obě dvě mi přijdou poměrně kvalitní. Myslím, že mám Innocence a Diva (nebo Orchid, jsem líná jít to hledat :D), každopádně jsou obě fajn, výběr odstínu neberu nutně jako mínus, občas taky sáhnu vedle a vezmu něco, co mi nesedí odstínem nebo podtónem. :) To už je bohužel nevýhoda nákupů online, na druhou stranu, málokterá rtěnka za stovku z drogerie je tak kvalitní, jako právě Milani. Celkově mám tuhle značku moc ráda a sedí mi od nich více věcí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ano ano Milani maji vyborne veci a rtenky si myslim, ze celkem vedou. Stejne tak jako dcerina znacka Jordana, tam jsem taky vyberem rtenky jeste neslapla vedle😊 A co se tyce vyberu odstinu tak ano je to tak a je to nevyhoda nakupu na e-shopu, kazdopadne v clanku je to mysleno tak, ze nektere z odstinu na rtech flekati. At uz je to tim, ze nejsou rty spravne vyzivene a nebo spatnou konzistenci. Zejmena to jsou prave odstiny Diva a Innocence. A nebo mam divne rty😀

    OdpovědětVymazat