úterý 31. května 2016

Bione Cosmetics-Česká přírodní kosmetika

Zdravím Vás všechny!
V dnešním článku Vás seznámím se skvělou českou kosmetikou Bione. Jedná se o kosmetiku přírodní, zaměřující se na kosmetiku pleťovou a tělovou. 
Já jsem se osobně s touto kosmetickou značkou seznámila již dříve, kdy jsem na ni narazila v jedné malé, zapadlé drogerii a celkem mě oslovila. Z drogerie jsem si odnesla poměrně hodně výrobků na péči o vlasy. A pamatuji si, že jsem byla příjemně překvapená. Druhé seznámení proběhlo díky recenzím na blozích. Nemohu se, ale zbavit toho názoru, že je tato značka neprávem přehlížená. Bione naleznete v obchodních řetězcích jako je Billa, Globus a Jednota a nebo v drogeriích, jako je Teta drogerie, Jasmín a další... 

Na úvod bych chtěla napsat pár slov o Bione Cosmetics. Jak už jsem psala jedná se tedy o značku českou, což je mi velmi sympatické. A myslím, že by se měly všechny české výrobky, které jsou samozřejmě kvalitní, což Bione bezesporu je, podporovat! Zásadou při výrobě je omezení nadměrného užívání chemických látek v produktech. Zejména jsou tím ropné produkty, silikony, parabeny, polyfosfáty, zvířecí produkty a další. Parfemace je bez alergenních parfémů. 

Na internetových stránkách si přečtete samozřejmě daleko více informací včetně deklarace, kterou značka Bione přikládá. Oficiální stránky naleznete ZDE. Stránky jsou hezky zhotovené, skvěle přehledné a obsahují e-shop. Hlavním motem značky je kvalita, spolehlivost, účinnost, zdraví a krása. Zní to hezky co říkáte?

Pro dnešní článek jsem zvolila k otestování tři výrobky:
-BIO Levandulový šampon na vlasy
-BIO Cannabis čistící a odličovací pleťové mléko 
-Výživný mandlový krém na velmi suchou a citlivou pleť NATURAL



BIO Levandulový šampon

Miluji vůni levandule! Tahkle vůně u mě jednoznačně vede. Takže chápete moje nadšení, když jsem narazila na šampon s vůní téhle úžasné bylinky. Šampon je regenerační a neobsahuje parabeny a silikony.  Parabeny se hojně využívají v kosmetickém a farmaceutickém průmyslu a mohou způsobovat alergie. V poslední době se snažím nepodporovat výrobky s tímto obsahem, ale není to jednoduché. Takže šampon neobsahuje parabeny! Co tedy pro změnu obsahuje? Hlavními složkami jsou keratinový hydrolyzát, který je účinný při opravě a zpevnění vlasové struktury, dále pak panthenol, kyselina mléčná a hlavně levandulový olej, který nádherně voní. 
Balení mi přijde hezké, takové sympatické a asi bych mu nic nevytýkala. Konzistence šamponu je hustá. Skvěle pění, a tak stačí jen troška do dlaně. A ta vůně! Ta je prostě božská:) Vlasy jsou po umytí lehké a lesklé. Výrobce na obalu uvádí, že se vlasy šamponem příliš neodmastí a nejsou tak zbytečně zatěžované, což je výhodou i nevýhodou zároveň. Já si vlasy myji každý den, což je velká chyba, které jsem si vědoma. A tak mám vlasy druhý den zplihlé po použití jakéhokoliv šamponu. Nedokáži proto říct, jak je na tom tento levandulový. Šampon jsem sehnala v jedné menší drogerii asi za 69 Kč (250ml). Používám ho střídavě, ale určitě ho doporučuji, protože to co slibuje výrobce opravdu plní, alespoň v mém případě.



Cannabis čistící a odličovací pleťové mléko

Již několik let používám jedno a to samé odličovací mléko s kterým jsem byla spokojená. Mám velmi citlivou pleť a to hlavně v oblasti očního okolí. A to až natolik, že mi jakékoliv odličovací mléko způsobovalo bolestivou alergickou reakci. Neměla jsem odvahu mléko měnit, ale zas jsem chtěla zkusit něco nového a produkty s obsahem cannabis jsou známé pro svou protialergickou, protizánětlivou a antibakteriální schopnost.
 Mléko má trošku řidší konzistenci, než jsem byla zvyklá, ale těžko soudit, když jsem dlouhé roky používala jedno a to samé. Vůně je lehká a příjemná. Mléko odličuje celkem slušně. Nedráždí a nevysušuje. Používám ho už dva týdny a mohu říct, že po něm netrpím žádnou alergickou reakcí! Neobsahuje parabeny ani silikony. Cannabis obsahuje konopný olej, ale i extrakt z celé rostliny. Konopí se hojně využívalo a využívá v kosmetickém průmyslu i při závažnějších kožních problémech, jako jsou lupénka, akné, ekzémy a opary. Já osobně jsem s mlékem velmi spokojená a doporučuji ho Vám všem, které máte velmi citlivou pleť. Já ho zakoupila asi za 80 Kč v drogerii Teta. 



Výživný mandlový krém na velmi suchou a citlivou pleť NATURAL

Poslední testovanou věcí byl tenhle úžasný pleťový krém z mandlové řady. Stejně tak jak miluji vůni levandule, tak stejně zbožňuji vůní mandlí. Tento krém jsem si pořídila ve slevě snad za nějakých 60 Kč. Moc nadějí jsem do něj zpočátku nevkládala a o to větší překvapení pro mě bylo, že je naprosto skvělý. Nádherně voní, působí hodně hutným dojmem, ale pleť nezanechá po aplikaci vůbec mastnou. Hydratace na výbornou! Je vhodný na citlivou, suchou i smíšenou pleť. Dlouhou dobu jsem používala hydratační krém od Vichy a mám pocit, že tenhle od Bione je mnohem lepší. Uvidíme časem. Zatím ho testuji asi dva týdny, ale jsem nadmíru spokojená! Krém tedy obsahuje mandlový olej, hydratační glycerin, panthenol, regenerační allaintoin, karité, vitamín E a UV fitr. Olej z mandlí dodává pleti potřebnou výživu a redukuje známky stárnutí. Určitě si ho koupím znovu:)





Celkový dojem:
+česká výroba
+dostupnost
+e-shop
+cena
+přírodní kosmetika
+absence chemických a alergenních látek 
+mě osobně sedí veškeré tři zakoupené kosmetické produkty

Máte zkušenosti s touto českou značkou? Pokud ano, napište mi do komentářů jak se Vám zdají a jakou řadu máte rády:)
Barbora R.

Žádné komentáře:

Okomentovat