čtvrtek 21. července 2016

Kosmetické kořisti za měsíc červenec

Ahoj holky!
 Včera jsem se vrátila z Prahy, kde jsem si byla na pár dní odpočinout a načerpat novou energii do pracovního procesu. No, skončilo to nakonec tak, že jsem propadla takové menší nakupovací mánii. Však to znáte:) A jaká bych to byla kosmetická maniačka, kdybych nenavštívila v Praze kamennou prodejnu NYX cosmetics! 
Jistě už všechny víte o tom, že je nově otevřená, ale asi jste taky slyšely o zvěstech, že regály zejí prázdnotou. Prodejnu jsem navštívila hned první den s nadějí, že všechno bude jinak. A měla jsem štěstí! Jediný produkt, který chyběl, byly barevné oční linky, ale to mi zas až tolik nevadilo. Nakonec jsem byla mile překvapená servisem i zbožím. Takže pokud navštívíte Prahu, tak jako já, jednou za sto let, určitě se tam běžte mrknout. NYX se nachází v obchodním centru Nový Smíchov a metrem jste tam za pár minut. Zastávka Anděl:) 
Samozřejmě jsem si namlouvala, že NYXem nákupy končí a zapřísahala jsem se, že už mi to co jsem nakoupila bohatě stačí. Jenže včera jsem měla ještě hodinku do odjezdu autobusu směr Brno a tak jsem ji musela řádně využít:) No a zrovna poblíž byla Sephora a krámek Havlíkova přírodní apotéka:)
Z kosmetiky, kterou vám v dnešním článku ukáži mám velkou radost a doufám, že mi bude prokazovat dobrou službu. Až vše řádně vyzkouším a otestuji napíšu vám recenzi, která vám třeba pomůže ve výběru daných produktů.
 Tak jdeme na ně!



NYX ULTIMATE shadow palette-palette ombre-Warm Neutrals USP03
Paletka 16-ti očních stínů v hnědých, neutrálních tonech. Paletka je moc hezká a měla jsem velký problém si vybrat mezi asi 5-ti barevnými škálami. Nakonec jsem zvolila tuhle, protože se mi velmi líbily zemité odstíny. Najdete v ní 9 odstínů matných a 7 se shimmerem. Obsahuje také velmi světlé barvy na projasnění vnitřního koutku, nebo oblasti pod obočím a také velmi tmavé k vytvoření kouřovek. Pro mě byly rozhodující stíny do zlaté a měděné barvy. Pigmenace je hezká. Obal je celkem v pohodě i když na mě působí takovým dojmem, že jednou mi paleta spadne a je po ní:D
 Cena 479 Kč.

NYX ULTIMATE shadow palette-palette ombre

NYX ULTIMATE shadow palette-palette ombre

NYX ULTIMATE shadow palette-palette ombre (na slunci)


NYX Strobe of Genius-Illuminating Palette 01
Další kráskou je tahle nádherná paleta rozjasňovačů. Když jsem ji uviděla vůbec jsem s koupí neváhala! Najdete v ní 7 různobarevných rozjasňovačů. Zlatý, fialový, hnědé a do žluta. Pigmentace je fajn ovšem s obalem bych si trochu pohrála. Už se těším až ji vyzkouším při líčení.
Cena 479 Kč

NYX STROBE OF GENIUS Illuminating Palette 01

NYX STROBE OF GENIUS Illuminating Palette 01

NYX STROBE OF GENIUS Illuminating Palette 01 (na slunci)

  
NYX Hot Singles
No a aby očních stínů nebylo málo, musela jsem doplnit sbírku dvěma mono stíny. Chyběla mi fialová barva a divoká orchidej, tedy tmavší růžová. Stíny jsou klasika a už jich pár vlastním, takže je to sázka na jistotu. Chtěla jsem koupit ještě zlatý odstín, který byl opravdu nádherný, ale kvůli paletě očních stínů, která už zlatou obsahuje, jsem si nechala zajít chuť:D 
Cena 79 Kč

NYX Hot Singles-HS12 Ultraviolet, HS05 Wild Orchid

NYX Hot Singles-HS12 Ultraviolet, HS05 Wild Orchid


NYX Wonder Pencil
Tahle tužka je tak trochu multifunkční. Tedy dá se využít jako korektor na menší nedokonalosti pleti, nebo jako konturovací tužka na rty (maskovač nedokonalostí po nanesení rtěnky), nebo jako tužka použitelná do spodní oční linky. Já si ji koupila na zkoušku jako maskovač nešikovného nanesení rtěnky. Ale taky jako přirozenější barvu do vnitřní spodní linky. Na výběr máte z dvou odstínů a já si koupila ten světlejší.
 Cena 139 Kč.

NYX Wonder Pencil-WP01 Light

NYX Wonder Pencil-WP01 Light


NYX Soft Matte Lip Cream
Co říct k těmto velmi známým matným barvám na rty. Já je mám velice ráda. A s těmito dvěma už jich mám ve sbírce dohromady pět. V krámu měli všechny odstíny, takže výběr byl složitý:D Nakonec jsem zvolila klasiku, kterou jsem si jistá, že mi bude slušet. Cena rtěnky je 179 Kč. Výdrž je trošku slabší, ale rtěnky nejsou dlouhotrvající, takže to nemohu očekávat. Na rtech po nanesení chvíli zasychají a jejich finish je prostě nádherně matný. 

NYX Soft Matte Lip Cream-24 Paris

NYX Soft Matte Lip Cream-24 Paris

NYX Soft Matte Lip Cream-10 Monte Carlo

NYX Soft Matte Lip Cream-10 Monte Carlo


NYX Lingerie
Tuhle matnou tekutou rtěnku jsem koupila spíš pod nátlakem, prostě jsem jednu musela mít :D Odstínů je mám pocit 12 a jsou nude. Odstín, který mám já se mi zdál s kapkou fialového nádechu. A tak jsem po ní drapla. Je vhodný spíš na podzimní měsíce a působí trochu mrtvolně. Navíc zvýrazňuje žluté zuby. Uvidíme co se s ní dá dělat. Aplikátor je celkem v pohodě, ale znám pohodlnější. Rtěnka není špatná, jen opatrně s výběrem odstínu.
 Cena 219 Kč

NYX Lingerie-02 Embellissement

NYX Lingerie-02 Embellissement

NYX Soft Matte Lip Cream-10 Monte Carlo, 24 Paris   NYX Lingerie-02 Embellissement



Rival de Loop- Hydro Aqua osvěžující spray
V rychlé návštěvě drogerie Rossmann jsem si musela koupit osvěžující sprej s Aloe vera. Trošku jsem se připekla na sluníčku a musela jsem tuto situaci zachránit alespoň lehkým osvěžením pleti. Sprej krásně voní a na pleti je příjemný. Hezky pleť osvěží a hlavně nelepí. Balení je super malé tak akorát do kabelky. 
Cena 29 Kč (75ml)

Rival de Loop Hydro Aqua Spray- Aloe vera


Gabriella Salvete Nude Enamel
Lak z limitované edice jsem chtěla už dlouho a v drogerce jsem ho našla za akční cenu, tak jsem do něj šla. A už se moc těším až si ho nalakuji. Mám pocit, že když jsem ho zkoušela byla potřeba alespoň třech vrstev, tak uvidíme co z něj vyleze. Finish má být matný. 
Cena 49 Kč 

Gabriella Salvete Nude Enamel-02 Giulia


Havlíkova přírodní apotéka-Ranní čistící maska 3-minutová
Hloubková očista, hydratace a výživa. Tak tohle slibuje výrobce přírodní kosmetiky. Už dlouho jsem kolem této masky kroužila. Zaujala mne doba, po kterou máte mít masku na obličeji tzn. 3 minuty a to už bych mohla zvládnout:) Navíc jsem dlouho hledala nějaký produkt, který bych zařadila do ranního rituálu očisty pleti. Maska obsahuje rozmarýnový olej, levandulový olej, konopný a olivový olej. Jsem velice zvědavá, jestli maska bude plnit právě tolik co slibuje.
Cena 299 Kč (50ml)

Havlíkova přírodní apotéka-Ranní maska čistící (3-minutová)

Havlíkova přírodní apotéka-Ranní maska čistící (3-minutová)


Sephora Shea lip mask
Sephoří maska na rty. Co k ní dodat. Maska je obnovující a ochranná. Obsahuje bambucké máslo a použití je snadné. Masku vyjmete z obalu a přiložíte na rty a ponecháte 15 minut. 
Cena 70 Kč

Sephora-Shea lip mask

 
Sephora Triple action gentle makeup remover gel 
Mycí gel na odličování make-upu. Odlíčí tvář, oči a rty bez předchozího použití jakéhokoliv odličovacího prostředku. Je to takový micelární gel :) 
Cena 360 Kč 

Sephora Triple action gentle makeup remover gel

Tak to je pro dnešek vše. Snad se vám článek líbil. Pokud ano, napište mi prosím jestli máte s některou z kosmetických kořistí zkušenost do komentáře. Mějte se hezky!
Barbora

2 komentáře:

  1. Samé krásné věci! :-) ranní maska od Havlíka a ten nude lak od GS jsou super! Máš přesně ten odstín, který jediný nemám. Snad ho ještě v drogerii seženu, musím ještě dokoupit Valentinu, protože tu jsem už skoro dolakovala (za měsíc!!) ;-) Moc pěkně nafoceno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc😍😍😍 z te masky mam zatim smisene pocity, ale davam ji jeste sanci. A ty laky jsou naprosto, ale naprosto nadherny. Skvele se s nima pracuje a navic super vydrz. Zitra si pro nektery jeste skocim. Zatim mam ten Giulia a Valentina❤️

      Vymazat