neděle 10. července 2016

Kosmetičtí miláčci za měsíc červen

Ahoj holky! 

V dnešním článku Vám ukáži moje nejoblíbenější produkty v měsíci červen. Některé už mám delší dobu, ale dostala jsem se k nim právě až v červnu. A navíc jsem je pro Vás musela řádně otestovat! Všechny jsem si velmi zamilovala a doufám, že právě i Vy, v nich najdete svoje oblíbence a nebo produkty, které jste dlouho hledaly a které Vám zlepší ten kosmetický život:)
 Tak jdeme na ně!



 Dekorativní kosmetika

NYX Soft matte lip cream-tekutá rtěnka s matným finishem je už kultovní záležitostí. Já jich vlastním několik, ale jen tuhle v odstínu Milan jsem si oblíbila natolik, že teď patří mezi mé nejoblíbenější rtěnky na léto. K běžnému dennímu líčení naprosto nádherný odstín. Co bych rtěnce jako takové vytkla je celkem špatná výdrž. Ale na obalu není napsáno dlouhotrvající, takže to neberu jako zas až tak fatální chybu. Seženete ji v parfumeriích Douglas, nebo na e-shopu a nebo v nově otevřeném kamenném obchodě NYX v Praze za 179 Kč. 

NYX Soft Matte Lip Cream-Milan
NYX Soft Matte Lip Cream-Milan

 Milani Amore Matte-o těchto matných rtěnkách od značky Milani jsem již psala ZDE. Můj červnový oblíbenec je v odstínu 15 Gorgeous. Je to barva tmavě malinová. Je nádherná, výrazná a podle mě se hodí na letní večery a určitě se bude skvěle hodit na podzim. Rtěnka je dlouhotrvající a kolikrát nejde ani odlíčit:D Pigmentace je neuvěřitelná a stačí jen jedna vrstva. Nanášení je díky aplikátoru pohodlné a přesné. Rtěnku seženete za 199 Kč na oficiálním eshopu http://milanicosmetics.eu a nebo http://www.normazlin.cz/.

Milani Amore Matte-15 Gorgeous
Milani Amore Matte-15 Gorgeous

Caviar Long Stay Dermacol-Největším překvapením byl pro mě make-up od Dermacolu. Chtěla jsem ho vyzkoušet, protože jsem ho zahlédla v drogerii v akční ceně a den předtím jsem na něj viděla pozitivní recenzi na blogu. První nanesení byl trošku šok, protože jsem vždycky používala spíš lehčí make-up s menším krytím. Tento je takový hutnější se středně-vyšším krytím. Naučila jsem se s ním pracovat a jsem velmi spokojená. Nezvýrazňuje vrásky a netvoří masku. Samozřejmě se může stát, že má některá z Vás na pleti suché místo a to by pak mohl být problém, protože by ho make-up mohl zvýraznit. Proto svou pleť pravidelně hydratujte nebo naneste primer. Make-up mám v nejsvětlejším odstínu 01 Pale. Make-up je dlouhotrvající a obsahuje výtažky z kaviáru. Měl by zpevňovat a vypínat pleť. Co se týče balení, tak na to jsem neslyšela úplná slova chvály, ale mě vyhovuje. Balení obsahuje i korektor ve stejném odstínu a malé zrcátko. Krytí je dobré, vydrží opravdu dlouho a nakonec se mi s ním i dobře pracuje na pleti. Cena byla kolem 250 Kč.

Dermacol Caviar Long Stay-01 Pale
Dermacol Caviar Long Stay-01 Pale

DownBoy theBalm-Nádherná tvářenka od kultovní značky theBalm. Má tmavě malinovou barvu. Je skvěle pigmentovaná a dlouhotrvající. Balení je klasika, papírové se zavíráním na magnet a najdete v něm i malé zrcátko. Retro obaly jsou u kosmetické značky theBalm již tradicí. Odstín se krásně hodí k bledulím. Používám teď snad jen tuhle tvářenku pokud mi sedí ke zbytku líčení. Celou recenzi najdete ZDE. Cena je trochu vyšší 449 Kč, ale stojí za to do ní investovat.

theBalm-DownBoy
theBalm-DownBoy
theBalm-DownBoy

Pleťová, tělová a vlasová kosmetika

Zjemňující cukrový peeling Lemongrass RYOR-Tak tenhle peeling je naprostá pecka! Ta svěží vůně! Já jsem ji po použití peelingu cítila snad i druhý den! Líbí se mi i obal produktu, který je plastový a takový svěží na pohled. I ten obal je svěží! :D Obsah plní svou funkci dobře a tak jak k má. Pokožka je po použití krásně jemná a provoněná. Peeling je tedy cukrový a obsahuje oleje z citronové trávy a dodá pleti jemnost a svěžest. K tomu asi nemám co vytknout. Koupila jsem ho v jedné zapadlé drogerce za 159 Kč. Použití 1-2x týdně. Určitě jděte do něj, pokud sháníte peeling na léto.

RYOR-Peeling Lemongrass
RYOR-Peeling Lemongrass
RYOR-Peeling Lemongrass

Avene Eau Thermale-Dalším kosmetickým produktem je termální voda od Avene. Je super právě na léto, kdy skvěle osvěží pleť. Zklidňuje pokožku po spálení sluncem, nebo delším pobytu na něm, pro muže po holení, při použití nevhodné kosmetiky. Je to takový multifunkční přípravek. Dřív jsem měla podobný sprej od Vichy, ale tento od Avene mi přijde o kousek lepší. Já jsem si zakoupila balení myslím to největší, tedy 300ml, ale zvažuji koupi ještě menšího balení do kabelky, nebo na cesty. Použití je snadné. Nastříkáte na postižené místo menší množství vody a necháte zaschnout a nebo jemně otřete ubrouskem. Já nechávám zaschnout. Balení 300ml jsem koupila asi za 280 Kč v lékárně. 

Avene-Termální voda

Batiste Dry Shampoo-Tento legendární suchý šampon Batiste jsem koupila před měsícem. Odrazovala mě od něj trochu vyšší cena. Říkala jsem si, že 115 Kč (cena DMka) je dost za suchý šampon a navíc, že mi tu stejnou službu prokáže šampon třeba od Balea, který jsem už nějakou dobu používala. Omyl. Chyba! Jsem ráda, že jsem do něj nakonec šla a určitě si ho koupím znova. Teď jsem si objednala XXL Volume tak jsem zvědavá:) Vůně mého Batiste sucho šamponu je cherry. A je božská:) Vlasy po ní hezky voní, ale ne nijak vtíravě a moc intenzivně, že by snad zastínila parfém. Použití je klasika. Nastříkáte ze vzdálenosti asi 30 cm produkt ke kořínkům a rozmasírujete do okolí a nebo použijete ručník a hřeben. Já mám černé vlasy, takže se občas najde bílé místo po aplikaci, ale šikovným upravením se ztratí. Batiste mají v nabídce i šampony na různé barvy vlasů, tak ty vyzkouším příště. Cena 105 Kč na e-shopu http://www.normazlin.cz/.

Batiste Dry Shampoo-Cherry

Bione Výživný mandlouvý krém-O tomto krému od české značky Bione jsem již psala recenzi, kterou si můžete přečíst ZDE .
Co k tomu dál dodat, krém je opravdu dobrý a kvalitní. Stojí pár korun a radím ho vyzkoušet. Myslím, že budete spokojené. Nádherná vůně po mandlích, skvělá hydratace, bez chemických látek. Proč ne?! Cena kolem 70 Kč.

Bione-Vyživující mandlový krém

Alterna RepaiRX Experience Travel Kit-bomba, super, skvělý, úžasný. Objevila jsem Ameriku:D Měsíc červen je pro mé vlasy totální rekonvalescencí. Rozhodla jsem se, že pro svoje vlasy poprvé v životě začnu něco dělat. Musím! A našla jsem svoje pomocníčky. Chtěla bych Vám je představit, ale zároveň nechci zacházet do detailů, protože se chystám na velký článek, který se bude týkat vlasů a hlavně značky Alterna. Takže jen ve zkratce.
Cestovní balení, nebo také zkušební balení chcete-li obsahuje: Caviar RepaiRx Instant Recovery Shampoo-šampon pro velmi poškozené vlasy, Caviar RepaiRx Instant Recovery Conditioner-kondicioner pro poškozené vlasy, Caviar RepaiRx Re-Texturizing Protein Cream-hloubkově obnovující bezoplachový krém s proteiny, Caviar RepaiRx Fill&Fix Treatment Masque-tedy hloubková regenerační maska na vlasy
Díky malému balení všech čtyř výrobků si vyzkoušíte jestli Vám, tato řada sedí a nemusíte utrácet větší sumy za větší balení, které by jste nakonec nemohly používat. Cena byla kolem 580 Kč. 

Alterna Caviar RepaiRx Travel Kit
Alterna Caviar RepaiRx Travel Kit
 
Tangle Teezer-a posledním oblíbencem je můj první kartáč Tangle Teezer. Já vím, je to asi blbost, protože tenhle kartáč každý zná a vlastní:) Nikdy jsem mu totiž nevěnovala moc pozornosti, protože jsem si myslela, že je to normální kartáč jako každý jiný. Ale je mnohem lepší, skvěle se s ním rozčesávaji vlasy a bez zbytečného vytrhávání. Jsem za něj ráda a starý kartáč letěl hned do koše. Cena 149 Kč.   

Tangle Teezer

Tak to už je pro dnešní článek všechno, doufám, že se Vám líbil a pokud máte některý z oblíbenců o kterých jsem zde psala, napište prosím do komentářů jak jste  Vy osobně spokojené. Mějte krásný zbytek dne a těším se u dalšího článku. 
Barbora  

6 komentářů:

  1. Termální vody miluju, hlavně teď v létě je tahám pořád s sebou :) I tuhle od Avéne mám a jsem s ní celkem spokojená.Caviar Long Stay Dermacol chci vyzkoušet už delší dobu, takže doufám, že se k němu už dostanu :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ten make-up vyzkoušej. Mají teda myslím jen 4 odstíny pokud se nepletu. A tenhle mi skvěle sedl protože je nejsvětlejší. Akorád je takový hutný a na to jsem nebyla zvyklá. Jaký máš nejoblíbenější make-up. Jinak ta termálka je super, ale blbé mega balení, které jsem si vybrala:D

      Vymazat
  2. Hezký článek. :) Batiste je nejlepší!

    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Máme spoustu společných oblíbených produktů! :-) Suchý šampon Batiste, tangle teezer, voda od Avene - má ten nejjemnější rozprašovač ze všech, tekuté rtěnky Milani taky bezva výběr! Na Down boy se chystám. :-) hezký článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc! Velmi si vazim tveho komentare😍 Dekuji, to je nejvetsi radost, ze prace vynalozena nebyla nazmar😬

      Vymazat