pátek 5. srpna 2016

beautyblender vs. napodobeniny

Ahoj holky! 

Zdravím vás u nového článku, který bude poněkud kratší, ale o to snad výstižnější. Asi už každá z vás slyšela o světovém bestselleru pro nanášení make-upu. Ano je to zajisté beautyblender tedy houbička vyrobena ze speciální antibakteriální pěny.
 Houbičku vytvořila v roce 2003 hollywoodská vizážistka Rea Ann Silva a ta se pak stala nejprodávanější houbičkou na make-up na světě. A jak už to tak bývá, kosmetické firmy se rozhodly tento geniální a promyšlený produkt okopírovat. Nebo spíš se jím nechaly inspirovat?:D Tedy v dnešní době najdeme na našem velké množství různých houbiček na make-up, ale je otázkou zdali jsou opravdu stejně tak dobré jako originál a nebo je na nich dobrá vlastně jen cenová dostupnost?!
 V dnešním článku vám ukážu originál a jednu napodobeninu beautyblenderu z drogerie dm, kterou už jistě všechny znáte.
A tady už je máme:)

Houbička na nanášení make-upu dm drogerie vs. Original beautyblender

Houbička na nanášení make-upu dm drogerie vs. Original beautyblender

Originál beautyblender

 BB znáte spíš v jeho růžové podobě, ale jako milovnice černé barvy a praktických věcí jsem si pořídila BB v barvě černé. Černá mi přijde taková víc sexy:D A hlavně je velmi praktická z hlediska toho, že můžeme používat produkty, které mohou houbičku nevratně zabarvovat. BB seženete například v Sephoře a nebo na e-shopech například ZDE 
Cena je kolem 450 Kč. 
 
Original beautyblender Pro Black

Original beautyblender Pro Black

 Použití BB je velmi snadné. Používá se především namokro. Tedy vyjmete nový BB z obalu a před použitím ho namočíte pod tekoucí vodou. Houbička zdvojnásobí svůj tvar. Přebytečnou vodu z něj vymačkejte a nejlépe použijte ještě na vymačkání další vody ručník. Takto je BB připraven k použití. Jeho elipsovitý tvar je naprosto dokonalý k použití jak na nanesení a zapracování make-upu širší částí, tak užší částí k zapracování korektoru pod očima, nebo na různé detailní práce ne obličeji. Houbičku také využijeme na purd, krémové produkty jako je třeba tvářenka, při konturování, nanesení podkladové báze atd.
 Doporučuji po každém použití BB dokonale vyčistit pod vodou a třeba mýdlem, nebo produkty určenými k mytí BB. Takto můžete koupit i celou sadu, tedy houbička+čistič. 

+skvěle se s houbičkou pracuje oproti napodobeninám
+hypoalergenní pěna
+finish po zapracování make-upu je velmi přirozený
+multifunkční použití (tvářenka, make-up, korektor, konturování, pudr, báze..)
+v mém případě černá barva
+výdrž a kvalita výrobku
+jemná a měkká struktura pěny
+bez latexu (pro alergiky)
+rychlé nanesení make-upu

-cena


Houbička na nanášení make-upu drogerie dm

Tak tuhle houbičku jsem měla mnohem dříve než samotný BB. Samozřejmě mě k tomu vedla cena. Proč? Protože mi investování peněz do originálu přišlo zbytečné. Bohužel jsem tak nějak cítila hned při prvním použití, že to není tak nějak ono a houbičku jsem přestala používat. Nanášení make-upu mi připadalo obtížné a nedokonalé a volila jsem raději štětce. O kvalitě zakoupeného produktu jasně vypovídalo i to, že asi po třech použitích se houbička začala jaksi ,,měnit,,:D prostě se začala trhat a praskat. Oproti BB je materiál hrozně tuhý a přijde mi s ním práce o mnoho těžší a hlavně neefektivní.
Cena v dm drogerii cca 170 Kč

Houbička na nanášení make-upu drogerie dm

+cena
+dostupnost
+pokud beru všechny napodobeniny tak i různé tvary a barvy 

-tuhý materiál
-špatné zapracovávání produktů do pleti
-velmi špatná kvalita a výdrž výrobku
-mě osobně se s ní špatně pracovalo
-jedním slovem mě tahle houbička prostě NEBA


Houbička na nanášení make-upu dm drogerie vs. Original beautyblender

Houbička na nanášení make-upu dm drogerie vs. Original beautyblender


Houbičky tohoto tipu, jako jsou z dm teď naleznete snad všude a neříkám, že jsou všechny špatné. Nemohu to říct z prostého důvodu, protože jsem je všechny nevyzkoušela. Můj subjektivní názor je, že pokud porovnávám zrovna tyto dvě věci, tak volím BB kvůli kvalitě, komfortu, rychlosti, efektu vlastně mi všechno přijde mnohem lepší než u výrobku z dmka. A pokud bereme cenu? Tak ta se vám stejně vrátí, protože výdrž těch levnějších houbiček není jistě taková. Za mě doporučuji určitě investici, která se vám vrátí. 

A jakou používáte vy houbičku na make-up? Napište mi prosím do komentářů jak jste spokojeny s houbičkou z dmka.

Barbora




Žádné komentáře:

Okomentovat