úterý 3. května 2016

Jedinečná kosmetika, jedinečný design-theBalm

Když jsem se prvně seznámila s kosmetickou značkou theBalm říkala jsem si sakra ta je ale drahá. V tu dobu jsem si myslela, že za permanentní pudr nemohu přece zaplatit víc než 150 Kč :D Asi to bude znít hloupě, ale moje první setkání proběhlo v pořadu Prostřeno, kde probíhala soutěž o tuhle skvělou kosmetiku. Co bylo první a s čím asi budete i Vy ostatní souhlasit, je to, že mají opravdu moc hezky provedené balení. Jsou to vyloženě designové kousky. Nevyhrála jsem! A proto mi nezbylo nic jiného, než si kosmetiku prostě koupit. Jsem člověk, který dá jak na recenze, tak i na vnitřní hlas a to takový, že když prostě něco chci, tak to musím mít: D A v tomto případě to nebylo jinak!
V dnešním blogu, mám pro vás připraveno sedm produktů. Pár z nich jsou novější kousky, některé už vlastním delší dobu. Já dávám hlavní důraz na první pocit, jaký z dané věci mám a u theBalm, jsem byla velmi mile překvapená u většiny, pár věcí mě malinko zklamalo, ale o tom už víc v článku. 

Ještě bych chtěla úvodem poznamenat pár praktických informací. Produkty jsem zakoupila v oficiálním e-shopu www.thebalm.cz a www.pinkpanda.cz. 
Co se týče oficiálního e-shopu, byla jsem moc spokojená s dobou dodání a věci byly skvěle zabalené. Kosmetika je vyrobena v USA, není testovaná na zvířatech a produkty jsou bez parabenů.
Tak jdeme na to! 

-paletka očních stínů Nude Tude 819 Kč
-bronzer Bahama Mama 399 Kč
-matující pudr Sexy Mama 446 Kč
-rozjasňovač Mary-Lou Manizer 499 Kč
-tvářenka DownBoy 449 Kč
-dlouhotrvající tekutá rtěnka Meet Matt(e) Hughes odstín Sentimental 419 Kč
-tekuté oční linky Schwing! 399 Kč


theBalm Nude Tude
  Tahle pletka 12ti očních stínů je už hodně profláklá a taková malá legenda mezi produkty theBalm. Nabízí velmi krásné nude odstíny. Paletka obsahuje čtyři matné odstíny a osm stínů se shimmerem. Balení je zábavné a retro. Papírové, ale kvalitně provedené. Zrcátko je super praktické. Ovšem oboustranný  štětec jak už to bývá není moc použitelný. Na jednoduché líčení očí se použít celkem dá.







Stíny jsou moc hezky pigmentované. Mají výbornou máslovou konzistenci. Nepráší a skvěle se s nimi pracuje. Na očním víčku se neslévají. V paletce nechybí tmavé barvy na vytvoření kouřovek, neutrální barvy na běžné denní líčení a rozjasnující stíny do vnitřního koutku nebo do oblasti pod obočí. Tímto je pro mě paletka z praktického hlediska úplná. Některé stíny asi nevyužiji tolik jak bych si přála. Ale ruku na srdce v které paletce se tento případ nestává:) 



Mými favority jsou odstíny Stand-offish, Selfish, Silly a Sexy. Na dvou víše uvedených fotkách jsem použila stíny, které jsem nanášela na ruku jedním tahem a bez báze pod oční stíny. Mějte prosím na vědomí že tyto swatche nejsou vždy přesné tak jako když pak produkt nanesete na tvář v tomto případě na oční víčka. 


Paletka mi určitě vyhovuje po více stránkách ovšem cena už je trochu vyšší. Pokud chcete investovat do kvalitní paletky s nude odstíny určitě bych ji doporučila, pokud využijete většinu stínů z ní. 


theBalm Bahama Mama
Tak na tenhle kosmetický výrobek jsem se hrozně moc těšila. Poslední dobou se velmi zajímám o konturování obličeje a moc jsem si přála matný skvěle pigmentovaný studený bronzer, bez oranžového podtónu. Bahama Mama tohle všechno nabízí! Bronzer se dá využít tedy ke konturování, nebo jako oční stín. Má opravdu nádhernou barvu, texturu a hlavně výdrž a navíc neucpává póry. 





Je opravdu nádherný, co říkáte? Jen pozor při nanášení stačí opravdu málo. Já to samozřejmě při první aplikaci pěkně přehnala:D S bronzerem Bahama Mama, jsem neskutečně spokojená a s klidným svědomím ho vřele doporučuji:) 


theBalm Sexy Mama
Miluju ty názvy! Sexy Mama je neviditelný matující pudr. Opravdu je neviditelný a opravdu Vaši pleť zmatní. Vykouzlí moc hezký finish a skvěle zafixuje make-up s dokonale matujícím efektem. Odstín pudru je určen pro všechny odstíny a tipy pleti. Nezanechává na pleti nevzhledný povlak. Po několika použití můžu také říct, že na pleti dlouho vydrží bez hnutí. Za mě spokojenost!



 
theBalm Mary-Lou Manizer
Ikonický rozjasňovač Mary-Lou asi nemusím nějak dlouhosáhle představovat. Tento rozjasňovač můžeme požít taky jako oční stíny. Balení obsahuje klasicky praktické zrcátko a působí velmi kvalitně. Najdeme ho ve třech odstínech (Mary-Lou, Cindy-Lou, Betty-Lou). Mě by spíš vyhovoval nádech do růžova Cindy-Lou, takže na ten se chystám příště. Pigmentace je skvělá, rozjasňovač má velmi jemnou texturu a super výdrž. Já ho nejvíce používám při příležitosti konturování obličeje. A v mém případě si jej aplikuji na zvýraznění hřbetu nosu, nad lícní kosti, špičku brady a jemně na čelo. Prostě všude tam, kde chci aby oblast vynikla.
Mary-Lou broskvový nádech
Cindy-Lou růžový nádech
Betty-Lou bronzový nádech 





  
 theBalm DownBoy
Nechápu, jak jsem tuhle tvářenku mohla přehlídnout. Koupila jsem si ji jen na základě zkoušky a nic jsem od ní neočekávala. Když jsem ovšem rozbalila tuhle krásku, byla jsem velmi mile překvapena. Je nádherná! Ta barva! To je prostě luxus. Tvářenka nejen, že má nádhernou malinovou barvu, která bude slušet bledulkám, je také matná a velmi jemně mletá. Pigmentace je skvělá a proto si dávejte při nanášení tvářenky pozor. Z tohoto produktu jsem hodně nadšená a doporučuji ho!





theBalm Meet Matt(e) Hughes 
Dlouhotrvající, matná, tekutá rtěnka. No, dlouhotvající? Nejsem si úplně jistá. Při prvním testování rtěnky nevydržela ani popíjení kávy. Tímto mě rtěnka zklamala. Mám zkušenosti s jinými dlouhotrvajícími produkty na rty a ty vydrží mnohem více než tato od theBalm. Musím ale přiznat, že jí to odpouštím. Ta barva je nádherná! Já jsem si pořídila rtěnku v odstínu Sentimental, což je nádherná purpurová barva. A jsem z ní naprosto unešená. I přes výdrž se stala jednou z mých nejoblíbenějších rtěnek. Aplikace je velmi jednoduchá, přesná bez použití kontury. Finish je opravdu matný. Vůně je mátová a nevím jestli je to jen můj pocit, ale přijde mi, že trochu zvětšuje rty. Nikde jsem se ale nedočetla o tom, že by to mohla být pravda. Rtěnka se skvěle nosí, na rtech zanechává příjemnou lehkost. Na e-shopu tyhle rtěnky najdete v 8mi odstínech. 




 
theBalm Schwing!
Představuji Vám poslední produkt, který vlastním a který jsem si koupila taky spíše na vyzkoušení a ze zvědavosti. Schwing! jsou tekuté matné a dlouhotrvající oční linky. Matné linky? Musela jsem je vyzkoušet! A byla jsem opět nadšená:) Mám pocit, že se mi nikdy nepracovalo tak dobře s tekutými linkami, tak jako s těmito. Aplikace je přesná a velmi jednoduchá. Barva je sytá a výsledný finish matný, jak výrobce uvádí. Určitě si je ještě někdy koupím. Velmi milé překvapení, tyto linky!





Tak a jsme u konce. Snad jsem Vás neunudila k smrti:) Jsem moc ráda, že jsem se zbavila předsudku, že dražší kosmetika je určitě stejně kvalitní jako ta drogerková a proto si ji kupovat nemusím a nebudu. theBalm je kosmetika velmi nápaditá a kvalitní. Popisky u produktů nelžou a opravdu nabízí to co slibují a možná i víc. Díky ní, jsem našla super kvalitní kosmetické produkty do kterých je dobré peníze investovat a u kterých nejsou vyhozené z okna. Mezi ně patří za mě -tekuté oční linky, matná barva na rty a tvářenka DownBoy. Koukněte na e-shop http://www.thebalm.cz/ a pokochejte se krásnými obaly a kvalitními produkty. 


Sledujte mne na mých facebookových stránkách https://www.facebook.com/asecretkiss/ nebo na instagramu ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat