neděle 24. dubna 2016

Jordana Cosmetics-Sweet Cream Matte

Vítám Vás u dalšího článku, kde se spolu půjdeme podívat na pár kosmetických produktů značky Jordana.
 Možná některé z Vás ví, že Jordana a Milani jsou jeden a ten stejný výrobce. Právě proto jsem nemohla odolat a musela jsem pár výrobků vyzkoušet. Produkty jsem zakoupila na českém e-shopu www.jordanacosmetics.eu.
Na počátku mojí nakupovací mánie, bylo rozhodnutí koupit si dva nové produkty, po kterých jsem toužila. No nakonec jich bylo v nákupním košíku trochu víc než jsem chtěla :D Ale o těch až v dalším článku.
 Novinkou, kterou bych chtěla začít, jsou matné barvy na rty Sweet Cream Matte. Od ostatních blogerek jsem četla jen samou chválu a tak jsem podlehla a musela vyzkoušet rtěnky taky. Asi jsem nebyla jediná, protože na e-shopu byly odstíny už pěkně probrané. Nakonec jsem si vybrala dva odstíny, ale plánuji je doplnit, protože rtěnky se opravdu povedly. Za 109 Kč si myslím, že jsou opravdu skvělé.

   SWEET CREAM MATTE


Odstíny barev na rty jsem si vybrala krásně zářivou červenou  06 Cherry Cobbler a nádhernou mauve barvičku 09 Rose Macaron.


Obal neurazí ani nenadchne. Co se týče aplikátoru přijde mi vydařený. Aplikace barvy na rty se mi zdála snadná a přesná. Aplikátor na mě působí o kousek líp co se týče nanášení barvy, než aplikátor u barev na ty od Milani Amore Matte. Ale to zanedbatelně. Při použití nemusíte použít ani konturovací tužku. Až tak přesný aplikátor je.
Barvy na rty krásně sladce voní a odstíny jsou skvěle pigmentované. To bych vyzdvihla jako první věc, která mě velice mile překvapila. Stačí opravdu jen jedna vrstva! K výdrži bych napsala jen tolik, že barva vydrží menší jídlo i pití s lehkým ztracením, ale celkově drží skvěle. Pocit na rtech po nanesení je lehký, barva se neobtiskává, nerozpíjí, nijak zvlášť rty nevysušuje. Já trpím na suché, popraskané rty, proto bych doporučila všem, kdo mají stejný problém nanést na rty balzám a nebo provést menší peeling rtů před aplikací barvy na rty. Přece jen matné barvy zvýrazní nedokonalosti víc. Barva je na rtech opravdu matná. Některé matné rtěnky, jak uvádí výrobce ve skutečnosti matný finish nemají. Toto není ten příklad. Odlíčit jde trochu hůř, ale to vypovídá o dobré výdrži. Za mě barvu doporučuji všemi deseti!



Moje celkové hodnocení:
+za mě příjemná vůně
+výdrž je skvělá (Amore Matte od Milani mají, ale výdrž lepší)
+snadná a přesná aplikace
+hezký výběr barev
+skvělá pigmentace
+cena
+opravdu matný finish
+skvělý pocit na rtech
+rty nestahuje
+nevysušuje díky obsahu vitamínu A

-snad jen špatné odličování


Barvy na rty mohu s radostí jen a jen doporučit. Barvy jsou nádherné, výdrž je super a cena je nízká za to všechno, co Sweet Cream Matte nabízí!

Jako další článek jsem si pro Vás připravila pokráčování od Jordana Cosmetics a to produkty na líčení očí.

Dále mě můžete sledovat na mém instagramu Barbora_R_blog nebo facebooku ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat