středa 4. května 2016

Krémová konturovací paletka Makeup Revolution-Ultra Cream Contour Palette

Zdravím Vás u dalšího článku:) V tom dnešním, se zaměřím na konturování a k tomu určenou novou paletku od kosmetické značky Makeup Revolution. Asi jste si všimly, že v minulém roce, bylo velkým fenoménem konturování. Spousta drogerkových značek proto na trh přišla s konturovacími paletkami nebo pudry. Samozřejmě trend v oblasti konturování obličeje je ve světě už nějaký ten rok, avšak až tento rok a na zlomku roku minulého, jsme mohly vidět v drogeriích boom s výrobky na konturování, nebo štětci na konturování. Nemohla jsem být pozadu a jednu takovou paletku jsem si také musela pořídit. Rozhodla jsem se pro krémovou paletku. Makeup Revolution je kosmetická značka, kterou naleznete v drogeriích Rosmann. Bohužel s celkem omezeným výběrem a proto je lepší si novinky objednat na přímo na e-shopu. Paletku jsem si objednala z e-shopu www.pinkpanda.cz. Pořídila jsem ji tam za 399 Kč. 
Paletka má klasický tvar a balení s velkým praktickým zrcátkem. Obsahuje 8 krémových odstínů. Já osobně preferuji spíš pudrové produkty, ale chtěla jsem paletku vyzkoušet i za těchto okolností. 
 




Jak už jsem psala paletka obsahuje 8 krémových odstínů určených ke konturování, korekci a rozjasnění. Z tmavých odstínů si každá z nás jistě vybere. Tmavá konturovací barva by měla být alespoň o 3-4 odstíny tmavší než je Váš podklad. Já mám velmi bledou pokožku a v klidu mohu použít i nejtmavší barvu. Základ pro použití tmavého odstínu, je vědět kam jej máme aplikovat a kterou část tváře chceme vystínovat a tím pádem tmavou barvou potlačit. Dalším pravidlem je dívat se i na dispozice naší tváře. Tedy kulatý obličej vykonturujeme trošku jinak než oválný obličej, nebo obličej s vysokým čelem. Korektory ve světlých barvách aplikujeme zase na ta místa, která chceme na obličeji vyzdvihnout. Paletka obsahuje i rozjasňující barvu a žlutý korektor výborný k použití na zakrytí kruhů pod očima, nebo k zakrytí popraskaných červených žilek na obličeji. 
 Můj typ obličeje je spíš kulatý, a tak mi stačí vystínovat bradu a jemně spodní čelist a trochu čelo, ale to v mém případě není nutné. Co ale v mém případě nutností je, je vystínování nosu. Mám velmi široký nos a proto ho musím velmi pečlivě zúžovat. Rozjasňuji bradu, špičku nosu, střed čela a oblast nad lícními kostmi.Při konturování bych měla v mém případě docílit zeštíhlení obličeje.








 Tmavší odstíny se z paletky dají velmi dobře využít, ovšem u těch světlejších je to trochu horší. Rozjasňovač je celkem fajn. Barvy se po nanesení dají dobře rozetřít štětcem, ale doporučuji spíš houbičku nebo beautyblenderem. Po pořádném vystínování do ztracena použiji ještě na doladění pudrové produkty ke konturování nebo bronzer 

K tématu konturování se ještě vrátím v některém z dalších článků a ukáži Vám veškeré produkty které vlastním a s kterými si můžete vymodelovat Váš obličej. 


Žádné komentáře:

Okomentovat