sobota 6. srpna 2016

Srpnové nákupy v Sephora a Yves Rocher

Ahoj holky!
Zdravím vás u nového článku, který se bude týkat nákupů a prvních dojmů z kosmetických produktů, které jsem si nedávno nakoupila. Nákupy probíhaly následovně. Vyrazila jsem si do Olympie v Brně jen tak pro pár nových kousků do šatníku, ale jak už to tak bývá, odnesla jsem si pouze plnou tašku kosmetiky:) V dnešním článku bych taky ráda posoudila služby, které mi byly poskytnuty v obou kamenných prodejnách. 
Tak jdeme na to!


Sephora 

Do parfumerie Sephora jsem se už dlouhou dobu chystala a přestože spustili 27.7. e-shop, řekla jsem si, že se přeci jen na kosmetiku zastavím podívat a všechno si vyzkouším, než se vrhnu do bezmyšlenkové nakupovací mánie na e-shopu.
Nákupem jsem byla poněkud zklamaná. A to z několika důvodů. Chtěla jsem utratit peníze, ale nebylo za co! U vchodu mě vítala velká kampaň na kosmetiku Benefit. Bohužel regály zely prázdnotou. Opěvované vychytávky na obočí v mém odstínu a snad skoro ve všech odstínech byly vyprodány. Za asi desetiminutovou návštěvu se mě přišly konzultantky zeptat čtyřikrát zdali něco nepotřebuji, což mě dost rušilo v nákupu a výběru. A k nákupu jsem navíc měla dostat dárek, který jsem nedostala. Asi špatný den. Nicméně jsem si nakonec koupila věci, pro které jsem si původně vůbec neplánovala jít. A to krém na obličej a beautyblender. Příště vyzkouším raději e-shop. 


Original beautyblender Pro Black

Tak tuhle houbičku na make-up nemusím asi představovat. Houbička je vyrobena ze speciální antibakteriální pěny. Její tvar se skvěle přizpůsobí tváři. Díky ní se skvěle nanáší make-up, zapracovává se s ní korektor, nebo nanáší pudr. Použití je snadné a černá barva je praktická.Recenzi na beautyblender najdete ZDE plus porovnání s jinou houbičkou na make-up. Za mě úplně skvělá věc!
Cena 450 Kč

beautyblender Pro Black

beautyblender Pro Black


Sephora-Komplexní omlazující krém

V Sephoře jsem si po neúspěchu s dekorativou chtěla koupit alespoň nějaký krém na pleť. Zaujal mě tento omlazující krém, který má pomoci pleti vytvářet větší množství kolagenu a dodat ji potřebnou energii. Výrobce do měsíce slibuje viditelné účinky zlepšení pleti a její navrácenou hutnost. Tak uvidíme co to se mnou udělá:D
Krém používám už pár dní a jsem celkem spokojená, textura je hutnější, barva krému je fialová, takže asi barviva navíc což je škoda a vůně je možná trošku taková chemická. Krém aplikuji každý den ráno po vyčištění na pleť, krk a dekolt. Pleť je hezky vláčná a necítím po aplikaci lepivý pocit. Krém je hodně hutný a je tedy denní, ale v nabídce najdete i noční a oční.
Cena 590 Kč 

Sephora-Komplexní omlazující krém Collagen booster

Sephora-Komplexní omlazující krém Collagen booster

Sephora-Komplexní omlazující krém Collagen booster

 
Yves Rocher

Zatímco Sephora byla pro mě menším zklamáním,  krámek s francouzskou přírodní kosmetikou Yves Rocher byl pro mě velkým a milým překvapením. Strávila jsem tady minimálně hodinu a půl a opravdu jsem si nakupování užila. Návštěvu jsem navíc spojila s úpravou a barvením obočí. A musím vám říct, že lepší obočí jsem snad nikdy neměla! Slečna kosmetička byla velmi příjemná a šikovná! Celkový servis na mě opravdu hodně dobře zapůsobil. Nejenže na vás při výběru nikdo netlačí, ale holky jsou tu i ochotné vám dobře poradit a nevnutit vám cokoliv. A to jako zákazník velmi oceňuji, takže palec nahoru!


Rozjasňující hydratační peeling- Hydra Végétal Refreshing Radiance Scrub

Už delší dobu jsem si přála koupit peeling na obličej a když jsem ho zahlédla tady musela jsem ho vyzkoušet. Peelingů tady najdete hned několik, ale tento mi byl doporučen a byl mi doporučen moc dobře. Krásně voní a obsahuje velmi jemná zrníčka (bambusové mikročástice). Peeling je určen pro normální a smíšenou pleť a obsahuje kromě mikročástic také výtažky z rostlinné mízy. Je také regenerační a rozjasňující. Použití je 2x týdně a neobsahuje parabeny a barviva. Včera jsem ho poprvé zkoušela a je opravdu super!
Cena 169 Kč

Yves Rocher-Hydra Végétal Refreshing Radiance Scrub

Yves Rocher-Hydra Végétal Refreshing Radiance Scrub


Rozjasňující denní péče proti vráskám-Sérum Végétal Wrinkles and Radiance-Smoothing care

Tak tento krém jsem zatím nezkoušela, ale má nádhernou vůni a skvělou a příjemnou texturu. Moc se na něj těším! Krém je tedy denní a je určen pro všechny typy pleti. Obsahuje výtažek z kosmatce krystalového, který má v pleti stimulovat protein mTOR a ten aktivuje buněčné mechanismy v boji proti vráskám (info na krabičce).  Klasicky bez parabenů, barviv a olejů. Hydratuje a rozjasňuje pokožku a zjemňuje strukturu pleti. 
Cena 499 Kč 

Rozjasňující denní péče proti vráskám-Sérum Végétal Wrinkles and Radiance-Smoothing care

Sérum Végétal Wrinkles and Radiance-Smoothing care, Luminizing eye roll-on


Rozjasňující roll-on na oční okolí-Sérum Végétal Wrinkles and Radiance-Luminizing Eye Roll-on

Krém jsem zatím nezkoušela zato tento roll-on na oční okolí jsem vyzkoušela okamžitě. Hrozně moc jsem se na něj těšila. Bohužel musím říct, že mě trochu štípe. Já mám velmi citlivé oční okolí a jen tak něco mi nesedne. Uvidíme dál, no musím mu dát ještě šanci. Aplikace je velmi příjemná díky třem kuličkám na aplikátoru. Pro větší účinek se doporučuje roll-on uložit do lednice. Nevím jestli je to pro účinek, ale spíš pak víc chladí. Ingredience velmi podobné krému. Aplikace ráno a večer. Má pomoct hydratovat oční okolí a zmírnit kruhy pod očima. 
Cena 279 Kč

Rozjasňující roll-on na oční okolí-Sérum Végétal Wrinkles and Radiance-Luminizing Eye Roll-on

Sérum Végétal Wrinkles and Radiance-Smoothing care, Luminizing eye roll-on


Sprchový gel s peelingem Malina a máta

Tak tohle je ovšem totální pecka! Tenhle gel nádherně, ale opravdu nádherně voní. Zamilovala jsem se do něj! Včera jsem ho zkoušela a musím říct, že už teď mám na něj závislost! Gel obsahuje 100% ovocná zrnka, esenciální olej z máty a výtažek z maliny. A co je úplně nejroztomilejší, tak to jsou jadérka kiwi uvnitř gelu:) Na obalu se píše, že více než 96% složení je přírodního původu. Mám pocit, že ho najdete ve třech různých vůních. A určitě ho vyzkoušejte.
Cena 99 Kč

Sprchový gel s peelingem Malina a máta

Sprchový gel s peelingem Malina a máta


Sprchový gel Oliva a petit grain

Další super sprcháč. Hezky voní a je pH neutrální. Co víc k němu dodat. Hezky vonící sprchový gel. A ještě mám zálusk na kokos a levandule. Balení 200ml nebo 400ml.
Cena menšího balení 69 Kč

Sprchový gel-Oliva a petit grain


Ještě bych chtěla dodat, že k nákupu v Yves Rocher jsem dostala ještě řasenku Sexy Pulp Ultra-volume a taky dostanete díky slevové brožurce dobré slevy na vybrané produkty. A najdete v ní i různé akce a dárky.

Sexy Pulp Ultra-Volume Mascara


Tak a to už je pro dnešek všechno. Už se moc těším, až se ponořím do plnohodnotného testování a taky na to, který z daných kosmetických produktů se objeví v článku Kosmetičtí miláčci:)
Hezký a pohodový den
Barbora

4 komentáře:

  1. Ten rozjasňující hydratační peeling je zajímavý.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je a je hlavne super a nedrazdi plet. Je velmi jemny. Doporucuji vyzkouset😉

      Vymazat
  2. No je tedy nákup :)Sephora krém jsem si pořídila minulý týden, ale ten pro aktivaci hydratace a ještě jsem k tomu vzala booster pro nedokonalosti. Tak jsem na to zvědavá :) Co se týká Yves Rocher, tak tu řasenku jsem měla a byla teda zatraceně fajn.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten Yves Rocher sprcháč vyzerá super. Ja mám od nich s mangom a koriandrom a tiež vonia super

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat