sobota 23. dubna 2016

Matné barvy na rty Amore Matte od Milani

Chtěla bych věnovat svůj první článek do mého nového blogu právě téhle skvělé značce. Touto značkou jak už samozřejmě můžete vidět v názvu příspěvku, je kosmetická značka Milani. S Milani cosmetics jsem se seznámila prostřednictvím beauty blogů a vlogů. Neodolala jsem a musela pár produktů vyzkoušet na vlastní kůži! 

Jen bych chtěla podotknout pár věcí na začátek pro Vás všechny, které třeba ještě nejste s kosmetikou Milani úplně seznámeny. Kosmetická značka Milani pochází z USA a je inspirována jak jinak než Milánem a přehlídkovými moly. Produkty, které budu přidávat na blog jsem zakoupila v e-shopu www.milanicosmetics.eu což je i oficiální e-shop pro ČR. Zboží bylo důkladně zabaleno, a doručeno velmi rychle. Takže po této stránce velká spokojenost. Co bych ale uvítala na stránkách e-shopu, je alespoň přidávat k produktům swatche a ne jen foto samotného produktu. Myslím ale, že v dnešní době se dá vše dohledat a nakonec najít celkem snadno jakou barvu má ten daný produkt na rtech či tváři a podobně. To jen k e-shopu. Jinak jsem byla velmi spokojená se službami. 

Tak a konečně se jdeme podívat na moje první dva vybrané produkty!
Amore Matte barvy na rty v odstínech 22 Amore a 26 Fling



První barvu na rty od Milani jsem zvolila na zkoušku v odstínu 22 Amore. Musím říct, že jsem byla velmi mile překvapená jak jsou barvy pigmentované! Barva je přímo nádherná. Zářivě třešňově červená. Myslím, že se bude krásně v nadcházejícím jarním období nosit.

AMORE MATTE 22 AMORE

Co se týče aplikátoru, někde na beauty blogu jsem četla, že se s ním barva velmi špatně aplikuje. Já takový pocit naštěstí neměla a hned při prvním pokusu jsem vykouzlila pomocí aplikátoru nádherné, přesně orámované rty. Takže za mě hodně dobrý :) Jak už jsem psala, barva je velmi dobře pigmentovaná a proto stačí nanést jen jednu vrstvu! Při dalších vrstvách by se barva už mohla začít odlupovat a zanechávat nepěkné fleky na rtech. 



Já dala po prvním nanesení hned barvě na rty první zátěžový test. A to kino a obrovskou porci sýrovo-šunkového popcornu :D 
A výsledek? No musím říct, že v tu chvíli jsem se fakt zamilovala :D 
Barva se sice trochu ztratila, ale výdrž je jinak úplně skvělá!


Tady názorně vidíte můj první pokus a to jak vypadá barva přímo na rtech. 


A samozřejmě ukázka obou barev na předloktí jedním tahem. 


AMORE MATTE 26 FLING

Druhou barvou na rty Milani Amore matte je nádherná, ale fakt nádherná levandulová, mauve barvička v odstínu 26 Fling. Musím říct, že na ulici jsem takovouhle krásnou barvu ještě na vlastní oči neviděla. A udělala jsem s výběrem odstínu velmi dobře! Barva je vhodná podle mě spíše v chladnějších ročních obdobích, ale na party bude taky skvělá klidně i na jaře.


Myslím, že je odstín 26 Fling je hodně vydařený :)


Moje hodnocení je jasné! Přiznám se, že nemám nějaké obrovské zkušenosti co se barev na rty týče a už vůbec ne v matných odstínech, ale moje nadšení je určitě podloženo hodně faktory. Hlavním z nich je to, že tyhle barvy jsou naprosto božské:) Jak odstíny, tak výdrž, aplikace, krásné elegantní obaly. Za mě tedy 10 z 10 :D 

+hodně, ale opravdu hodně muziky za málo peněz
+krásné obaly
+skvělá pigmentace
+výdrž
+samotná aplikace barvy
+obsahuje vitamíny A a C 
+ten pocit na rtech po nanesení !
+a dalších 100 :D



Mínusy se samozřejmě taky najdou jako snad u každého výrobku. Dle mě jsou, ale v porovnání s klady celkem zanedbatelné.

-malinko vysušují rty
-druhá aplikace po jídle či pití není tak skvělá pokud si rty neodlíčíte
-odlíčení, barvy drží tak, že se dají odlíčit, ale jde to trochu těžce, což je ve výsledku klad pokud to bereme z hlediska výdrže barvy :)
-dostupnost jen na pár e-shopech



Cena barev na rty je 199kč. A odstíny jsou opravdu krásné a je jich na výběr celkem dost od tělových nude odstínů po sexy rudé a vamp barvy. V příštím článku se zaměřím na matné rtěnky Milani a výrobky od dceřiné značky Jordana :) 

Napište mi prosím jak se Vám článek líbil a jestli máte zkušenosti s matnými barvami na rty a jaké odstíny se Vám od Milani líbí:)

Žádné komentáře:

Okomentovat